Vælg en side

Der er mange ting, der skal tages højde for, når du som seriøs virksomhed gerne vil vækste og tiltrække nye kunder. Det gælder bl.a. i forbindelse med administration, som på mange områder er grundlaget for en sund virksomhed.

Her skal der være styr på bl.a. bogholderi, der skal være styr på salg og der skal være styr på et hav af andre ting. De mange forskellige områder klares typisk af forskellige systemer, som ikke altid snakker sammen, hvorfor det kan være en udfordring at koordinere mellem forskellige områder i din virksomhed.

De mange forskellige systemer, som er en del af den moderne virksomhed, kan med andre ord være svære at administrere, da information fra ét system i mange tilfælde kan påvirke information i et anden system.

Netop derfor kan din virksomhed få gavn af at skifte til et omnichannel system. Med en omnichannel løsning kan du få dine systemer til at snakke sammen, hvilket vil effektivisere administrationen af din virksomhed og i sidste ende sikre en sundere virksomhed.

Havd er omnichannel?

Omnichannel løsninger handler kort sagt om at skabe sammenhæng mellem forskellige systemer i virksomheden. Omnichannel løsninger henvender sig derfor til alle, der gerne vil sikre en nemmere og mere effektiv drift af virksomheden.

Du kan bl.a. benytte dig af omnichannel retail, som giver dig et intelligent kassesystem. Omnichannel retail er skabt til dig, der arbejder med detailhandel eller attraktioner, og systemet vil her hjælpe dig med administration gennem bl.a. kassesystemets integration med Business Central.

Også når det kommer til handel på nettet, kan omnichannel løsninger komme dig til gavn. Her kan du få en omnichannel webshopløsning, der er integreret med Business Central, som vil hjælpe til at gøre ting som bogholderi, økonomistyring og lagerstyring fuldstændig automatisk. Men disse er blot få eksempler på, hvordan omnichannel kan gøre din hverdag nemmere og sikre dig en effektiv drift.